3 powody dla których warto inwestować w gadżety reklamowe

3 powody dla których warto inwestować w gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe to przedmioty codziennego użytku lub ozdobne, które świetnie sprawdzają się jako nośnik treści marketingowych. Dzięki nim za niewielkie pieniądze twoja firma stanie się widoczna i rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów. Poznaj 3 powody, dla których warto zainwestować w tę formę reklamy w swojej firmie. Po jego lekturze przekonasz się, że to właśnie inwestycja, a nie koszt.

1. Gadżet jako prezent

Gadżety reklamowe nie są postrzegane przez odbiorców stricte jako reklama. Nie traktują ich jak ulotek, które zapełniają skrzynki pocztowe i billboardów szpecących krajobraz. Gadżet, szczególnie taki, z którego mogą korzystać na co dzień, jest dla nich prezentem. Choć wielu ludzi twierdzi inaczej, niemal wszyscy lubią je dostawać. Zaś tych, którzy je wręczają, pozytywnie kojarzą i zapamiętują.

Dla partnerów biznesowych gadżety reklamowe z nadrukiem będą dowodem owocnej współpracy. Kiedy wręczysz je pracownikom, potraktują to jako dodatkowy benefit. W biznesie ważne jest, by pracownicy identyfikowali się ze swoją firmą także w sytuacjach prywatnych. Kupując dla załogi gadżety reklamowe, umożliwiasz im to.

Gadżety możesz dawać także stałym klientom jako dowód na to, że doceniasz wasze biznesowe relacje. Możesz je wręczać z okazji świąt lub innych ważnych wydarzeń. Poza tym wiele firm dołącza je do dużych zamówień, które realizują dla swoich klientów.

2. Gadżety pomogą zbudować zaufanie do marki

Kiedy zdecydujesz się zamówić reklamowe gadżety, postaw na przedmioty użytkowe: kubki, długopisy, torby na zakupy, parasole. Niech faktycznie reklamują twoją firmę. Dzięki temu, że ktoś będzie kojarzył twoje logo z przedmiotu używanego na co dzień, najpewniej sięgnie po twoje produkty i usługi, kiedy będzie ich potrzebować. Dzieje się tak dlatego, że konsumenci lubią wydawać pieniądze w miejscach, które znają i kojarzą.

Nawet jeśli wcześniej nie korzystali z twojej oferty, w ich pamięci utkwi to, że twoja firma istnieje i prowadzi działalność w konkretnej branży. Finalnie dzięki prostym skojarzeniom pamięciowym nabiorą do niej zaufania. Poza tym logo będą kojarzyć też inni, których spotkają po drodze do sklepu z twoją torbą lub podczas spaceru z parasolem, na którym jest twoje logo.

3. Gadżety podnoszą prestiż marki

Odpowiednio dobrane gadżety reklamowe z nadrukiem pomogą ci zbudować spójny wizerunek marki i podnieść jej prestiż. Wszystko dlatego, że dzięki gadżetom możesz komunikować, jaka jest twoja polityka firmowa. Unikaj gadżetów, które są bezużyteczne i łatwo się psują. Nie możesz pozwolić na to, by inni kojarzyli cię z niewartościowymi produktami.

Chcesz być postrzegany jako firma prośrodowiskowa? Wypuść na rynek gadżety stworzone z materiałów recyklingowych lub naturalnych. Jeśli będziesz rozdawać odblaskowe misie uczniom, pokażesz, że bezpieczeństwo najmłodszych jest dla ciebie ważne.

Skomentuj artykuł