kubki z nadrukiem

Jakie kubki ceramiczne z nadrukiem logo wybrać dla firmy?

Kubki ceramiczne zaliczane są do kategorii najczęściej kupowanych akcesoriów reklamowych przez firmy. Jak je wybrać? Przy zakupie tego typu upominków warto pamiętać o kilku ważnych kwestiach!

Kiedy warto wybrać kubki ceramiczne z logo firmy?

Upominki firmowe mają bardzo szerokie zastosowanie i przedsiębiorcy mogą wykorzystać je do różnych celów.

Wykończone logo firmy kubki ceramiczne najczęściej używane są w celach reklamowych, ponieważ dzięki nim można zbudować pozytywny wizerunek oraz sprawić, że firma będzie lepiej rozpoznawalna.

Najczęściej kubki ceramiczne z nadrukiem są przekazywane pracownikom firmy, jednak można też wykorzystać je jako upominki reklamowe i przekazywać je klientom, kontrahentom, przykładowo wykorzystać je jako element paczek PR czy rozdawać w trakcie eventów.

Jak wybrać kubki reklamowe z logo firmowym?

Wybierając ceramiczne kubki z nadrukiem przeznaczone dla firmy, należy wziąć pod uwagę kilka istotnych czynników. Przy dokonaniu wyboru pomocne będzie uwzględnienie następujących kwestii:

  • Rodzaj – należy uwzględnić typ kubków, na przykład mogą być to klasyczne kubki lub kubki w nietypowym kształcie. Mogą mieć też różne elementy dodatkowe, na przykład dołączoną pokrywkę, sitko albo łyżeczkę. Popularne są także kubki termoaktywne, które po wlaniu do nich ciepłego napoju prezentują grafikę.
  • Pojemność – kubki ceramiczne są oferowane w różnych pojemnościach. Standardowe mają około 300-330 ml, natomiast można wybrać też kubki większe.
  • Kolorystyka – należy wybrać kolor, który jest zgodny z barwami charakterystycznymi dla firmy albo marki. Trzeba też uwzględnić rodzaj nadruku, aby współgrał on z kubkiem.
  • Projekt graficzny – gdy zamawia się kubki ceramiczne z nadrukiem, trzeba przekazać do ich wykonawcy projekt graficzny. Projekt ten można zamówić u grafika. Usługi projektowe oferują też wybrani producenci takich artykułów reklamowych.
  • Liczba – należy zdecydować, ile kubków zamówić. Warto też sprawdzić, czy istnieje wymóg minimalnego zamówienia w danej firmie.
  • Koszt zakupu – należy sprawdzić koszt kubków oraz koszty związane z ich personalizacją, aby określić, czy mieszczą się one w założonym na ten cel budżecie.
  • Sprzedawca – warto zdecydować się na renomowanego dostawcę, który ma pozytywne opinie od zamawiających i może zaoferować wysokiej jakości kubki w rozsądnej cenie.

Uwzględniając powyższe kwestie, można wybrać takie kubki ceramiczne z nadrukiem, które będą najlepszą inwestycją dla firmy i będą mogły pomóc jej w budowie korzystnego wizerunku i popularności bez wydawania na ten cel sporej kwoty.

Skomentuj artykuł